Skorzystaj z możliwości obniżenia swoich podatków z narzędziami IPBOX i ulgą B+R. Ulgi dostępne dla firm prowadzących działalność badawczo-rozwojową.
IP Box to narzędzie służące do preferencyjnego opodatkowania dochodów uzyskiwanych ze sprzedaży produktów lub usług wytwarzanych w oparciu o prawo własności intelektualnej. Jeśli Twoja firma prowadzi działalność badawczo-rozwojową bezpośrednio związaną z wytworzeniem, rozwinięciem lub ulepszeniem kwalifikowanego prawa własności intelektualnej (przykładem kwalifikowanego prawa własności intelektualnej jest autorskie prawo do programu komputerowego) możesz skorzystać z preferencji podatkowej IP Box i obniżyć stawkę podatku do 5%.
Weryfikujemy możliwość korzystania z tej preferencji w Twoim przedsiębiorstwie. Doradzamy, jak prawidłowo przygotować dokumentację niezbędną do rozliczenia ulgi, a także sporządzamy wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego.
Kolejne etapy wprowadzenia preferencji podatkowej IP Box w Twojej firmie:
Etap 1: Analiza możliwości skorzystania z IP Box
Etap 2: Przygotowanie wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
Etap 3: Rozliczenie IP Box
Etap 4: Zwrot podatku
Na potrzeby udzielonej ulgi, przeprowadzamy analizę cen transferowych oraz weryfikujemy ewidencję rachunkową, sporządzoną w celu skorzystania z IP Box. Oferujemy wsparcie w zakresie kontroli podatkowych dotyczących ulgi. Pomagamy wypracować wewnętrzną strategię zarządzania dobrami niematerialnymi własności intelektualnej stanowiącymi aktywa firmy.
Dla potrzeb naszych klientów zawsze sprawdzamy, czy istnieje możliwość zastosowania obu ulg (B+R oraz IP BOX) w jednym projekcie.
Ocena potencjału skorzystania z ulgi może dotyczyć zarówno jednoosobowej działalności gospodarczej, jak i dużej korporacji i pozwala stworzyć uniwersalny model biznesowy, możliwy do zastosowania w całym przedsiębiorstwie.
Ulga B+R jest idealnym narzędziem podatkowym dla prowadzących działalność badawczo-rozwojową. Pozwala ona na odliczenie od dochodu 100% (a niekiedy nawet 150%) wydatków poniesionych na działalność B+R. Analizujemy możliwość i zakres uzyskania ulgi B+R w Twoim przedsiębiorstwie, a także tworzymy niezbędną dokumentację w tym zakresie.
Przeprowadzamy działania, które pomogą nam ustalić, czy realizujesz właściwe zasady ewidencji księgowej w kontekście prac B+R i podlegasz obowiązkom sprawozdawczym niezbędnym z punktu widzenia ulgi.
Pomoc w zakresie uzyskania ulgi B+R zakłada także analizę finansów. Dlatego prowadzona przez nas analiza obejmuje weryfikację ponoszonych kosztów pracowniczych, wydatków związanych z użytkowaniem aparatury naukowo-badawczej oraz opłat za ekspertyzy naukowe, opinie, usługi doradcze i inne, równorzędne dla usługi B+R wydatki.
Wsparcie w zakresie uzyskania ulgi B+R obejmuje trzy etapy:
Etap 1: analiza możliwości skorzystania z ulgi B+R (identyfikacja i kwalifikacja)
Etap 2: przygotowanie wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
Etap 3: rozliczenie ulgi B+R
W razie potrzeby, wdrażamy ulgę B+R od podstaw. Przygotowujemy niezbędną dokumentację formalno-prawną, tworzymy rejestr projektów B+R i ustalamy kategorię kosztów i limitów do odliczenia w zeznaniu podatkowym. Po otrzymaniu ulgi, weryfikujemy prawidłowość jej wyliczenia.
Wybierz opcje dla Ciebie i Twojej firmy. Porozmawiaj o Twojej sprawie z dedykowanym specjalistą online.
Wyjaśniamy, że Administratorem danych osobowych jest SWLEX sp. z o.o. (ul. Szelągowska 49, 61-626 Poznań, KRS: 0000413516). Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, niemniej bez ich wskazania nie będzie możliwe wykonanie zamówienia/żądania/zlecenia. Informujemy, że udzielenie zgody na przesyłanie newslettera jest podstawą do przetwarzania danych osobowych, wskazaną w art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Państwa dane podane w formularzu będą wykorzystywane w celu przekazywania wiadomości o nowościach ze strony ADMINISTRATORA, podjęcia na Państwa wniosek określonych działań przed zawarciem umowy lub wysłania Państwu treści marketingowych. Użytkownik może samodzielnie, w każdej chwili wypisać się z list/listy mailingowej poprzez kliknięcie linku na samym końcu maila stanowiącego newsletter (unsubscribe/wypisz) lub przesyłając wiadomość e-mail na adres: kancelaria@swlex.pl. Szczegóły dotyczące wykorzystywania przez Administratora danych osobowych, w tym sposób, podstawa prawna i czas przetwarzania danych osobowych pozyskiwanych poprzez formularz oraz ewentualni odbiorcy tych danych, przysługujące uprawnienia właścicieli praw zostały przedstawione w Polityce Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z nią.
Realizacja: Figa by Iga
Ta strona używa ciasteczek, żeby zapewnić jak najlepszą obsługę. Przejdź do Polityki Prywatności, jeśli chcesz wiedzieć więcej.